ClauSEO

Fes-te veure!

Gestionant les teves xarxes socials per vendre més

Xarxes socials

Avui dia hi ha certes eines que, passi el que passi, has d’incorporar a la teva estratègia de marca si vols que els teus possibles clients et coneguin i sàpiguen de la teva existència.

I les xarxes socials són una d’aquestes eines.

A part de ser un dels canals on més temps passen els usuaris, és on podem impactar més i millor al nostre potencial client. Gràcies al format de la informació que aquestes ensenyen, podem crear un aparador digital que sigui visual, impactant, atractiu i persuasiu, que representi l’essència i l’actualitat de la teva marca. És a dir, posar tota la carn a la graella per seduir visualment als usuaris.

A més a més, un altre dels avantatges de tenir una estratègia de xarxes, és la traçabilitat que podem aconseguir del comportament dels usuaris en relació amb la teva marca. La Big Data que recullen la majoria de les xarxes és descomunal. I el millor és que podem utilitzar tota aquesta informació per conèixer millor als teus clients i enfocar-nos només en usuaris que tinguin interessos similars al que tu ofereixes.

Però… Per a què vols tenir Xarxes Socials?

Però… Per a què vols tenir Xarxes Socials?

Has de tenir clar quin és el teu objectiu i què vols mostrar sobre la teva marca perquè tota l’estratègia visual segueixi un mateix camí.

 

Has de tenir clar quin és el teu objectiu i què vols mostrar sobre la teva marca perquè tota l’estratègia visual segueixi un mateix camí.

Nosaltres t’ajudem! perquè no és una decisió senzilla ja que d’això dependrà:

  • La visibilitat que aconsegueixis en xarxes
  • La quantitat de seguidors que aconsegueix la teva comunitat
  • La Interacció dels usuaris en les teves publicacions
  • La proximitat amb el teu client resolent dubtes o tancant una compra

Per això, el primer que farem serà:

  • Analitzar el teu negoci
  • Triar en quines xarxes hauries de tenir presència
  • Conèixer i estudiar l’estratègia de la teva competència
  • Valorar quina implicació hauries de tenir en xarxes
  • Decidir com et mostraràs en xarxes (potser mostrem la part més informal de la marca)

Encara així, tot i que anirem a totes amb les teves xarxes, has de tenir clara una cosa. Segons el tipus de negoci que tinguis, les xarxes socials no són més que una part, encara que essencial, de la teva estratègia global de màrqueting.

ClauSeo experts a reflectir la teva imatge en Xarxes Socials

ClauSeo experts a reflectir la teva imatge en Xarxes Socials​

Des de la nostra experiència en la gestió de xarxes socials hem pogut extreure les nostres millors pràctiques per a adaptar-nos a diferents sectors i crear un llenguatge i una comunicació encertada per a diferents públics objectius.

Des de la nostra experiència en la gestió de xarxes socials hem pogut extreure les nostres millors pràctiques per a adaptar-nos a diferents sectors i crear un llenguatge i una comunicació encertada per a diferents públics objectius.

Tot això amb l’objectiu de crear una comunitat pròxima que et pugui portar més i millors clients i poder conèixer-los i entendre’ls millor segons els seus gustos i comportaments en la xarxa.

Zafir

260€/mes

Maragda
image/svg+xml

380€/mes

Robí
image/svg+xml

790€/mes

Zafir

260€/mes

Maragda
image/svg+xml

380€/mes

Robí
image/svg+xml

790€/mes